دکوراسیون داخلی

بسم الله الرحمن الرحیم

بله ممکن است عجیب باشد

اما

بر اساس تجربه و تحقیقات انجام شده در مراکز و موسسات تحقیقاتی بزرگ و معتبر اثبات شده است

که

استفاده از عناصر چوبی، المانهای چوبی، نقوش و طرح های کارشده با چوب، اسباب و وسایل چوبی، چیدمان و دکوراتیوته چوبی و ... در بالا بردن کیفیت محیط حضور انسانها بسیار موثر و با تاثیر مثبت در حد شگرف میباشد.


آری چوب که سمبل و نشانه طبیعت زنده و ذی حیات میباشد در تقابل و همنشینی با فضاها و محیط های خشک و امروزی، روح زنگی بکر و لا یزال و پر انرژی و مملو از زندگی را به ارمغان می آورد و چشم هر بیننده ای را به سوی خود میکشد و روح و جان و روان آدمی را با لطافت همیشگی خودش نوازش میکند.

نوازشگری که آرامش و امید و طراوت روح و جسم را به همراه دارد.

تصور کنید حس نشستن بر روی محصول چوبی که زنده کننده نشستن در لابلای درختان سر به فلک کشیده جنگل را به شما منتقل میکند یا عبور نگاه شما از لابلای نقوش و گره های خوش تراش و خوش نقش و نگار درها، پنجره ها، شیشه ها و عناصری که نگاه جستجوگر شما را دعوت میکند تا آنسوی المانها را با کنجکاوی ببینید و نوع نگاهتان را به موضوعات پیرامونی تغییر میدهد.

تصور کنید وسط چیدمانی از میز و صندلی و مبل و در و دیواری قرار گرفته اید که حس حضور در کلبه ای زیبا و تک ستاره وسط درختان جنگلی انبود مملو از نعمات الهی قرار گرفته اید که اشعه های طلایی خورشید عالم تاب از لابلای شکافهای در و دیوار آن پوست شما را نوازش میدهد و جای جای فضای پیرامونی شما را به شکلی رویایی نور باران میکند و زمانی که دست خود را به سمت محل عبور این اشعه های طلایی نگه میدارید سایه روشنهای خیره کننده و شگرفی روی پوست دست شما و لباس شما پدیدار میشود و تمایل دارید این اشعه های طلایی زیبارا با دست دیگران بربایید و مال خود کنید.

حضور گیاهان نوید بخش جاری و ساری بودن زندگی و رشد و امید است که به هر بیننده ای منتقل می شود.

و هزاران هزار المان و نماد دیگر که کیفیت فضاها و مکانها و زندگی را بالا و بالا میبرد

در معرق سید مجید نیز با بهره گیری از همین عناصر در طراحی های فضاها و مکانها تلاش می شود تا فضاها و مکانها و محیط های با کیفیتی را بر اساس الگوهای سنتی و مدرن چشم نواز و زیبا طراحی و ایجاد نمائیم.

و شما میتوانید در صورت تمایل به داشتم این گونه فضاها برای ایجاد تغییرات و طراحی های داخلی فضاهای خود اعم از مسکونی، اداری، آموزشی، مذهبی، فرهنگی ،علمی و ... از طریق فرم تماس با ما با ما در ارتباط باشید

با احترام.